Obchodní podmínky

ZRUŠENÍ TERMÍNU

Objednané termíny do Salonu jsou závazné. Objednáním termínu se zákazník zavazuje a souhlasí s danými podmínkami salonu. 

Zrušení nebo změna termínu je možná nejpozději 48 hodin před objednávkou.
Při pozdní omluvě či neomluvené absenci klient zpětně uhradí poskytovateli služeb za způsobenou ztrátu jednorázovýKompenzační poplatek ve výši 50% z ceny procedury.

Klient je pak informován emailem nebo sms zprávou takto:

dnes jste měl/a u nás v na kosmetice/ tělovém ošetření plánovaný termín návštěvy od ………..do ………. Mrzí nás, že jste nám nedal/a vědět, aby jsme termín uvolnili jinému klientovi/ce. Vzhledem k tomu, že ……… hodin vyhrazených pouze pro Vás kosmetička nemohla vykonávat svou práci, informujeme Vás, že Vám účtujeme kompenzační poplatek ve výši 50% z ceny procedury na kterou jste se objednal/a za ušlý zisk. Při další návštěvě Vám bude předána účtenka. Děkujeme za pochopení.

Pozdní omluvy a neomluvené absence si zapisujeme do karty zákazníka.

Změnu nebo zrušení termínu může klient učinit osobně, telefonicky, SMS zprávou, mailem, automatickým zrušením v odkazu emailu nebo zprávou přes aplikaci Messenger.

Nedostaví-li se klient opakovaně ve sjednaném termínu nebo nebude-li ochoten respektovat dané provozní podmínky, nebude objednán.


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

(1) Zpracovávat osobní údaje a seznamovat se s nimi mohou v rozsahu podle následujících ustanovení pouze pověřené osoby. Všichni byly poučeni o ochraně osobních údajů a a podpisem stvrdily povinnost zachovávat mlčenlivost podle zákonů GPDR.

(2) Osobní údaje jsou zabezpečeny před neoprávněným nebo nahodilým přístupem
k nim, proti jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, proti jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i proti jinému zneužití.

(3) Objednávkový systém a záznamy klientů jsou na jednotlivých počítačích chráněny heslem a údaje jsou pouze na pracovišti. Využíváme odpovídající technická a organizační opatření, aby byla zajištěna úroveň zabezpečení odpovídající všem možným rizikům (šifrovaný přenos chráněný heslem). Databáze a úložiště našich údajů jsou důvěryhodná (webové rozhraní, software, IT podpora).

(4) Uchováváme tyto data od klientů: Informační minimum (jméno, telefon, email) a Volitelné osobní informace (titul,datum narození, pohlaví, adresa, fotografie, skype, facebook, webová stránka, firma, IČO). Klienti svým podpisem stvrzují souhlas se zpracováním osobních údajů.

(5) Veškeré osoby, které přicházejí do styku s osobními údaji klientů, mají povinnost dodržovat mlčenlivost o informacích získaných v souvislosti se zpracováváním těchto údajů. S osobními údaji neobchodujeme.

(6) Spolupracující firmy, které mohou přijít do styku s osobními údaji našich klientů jsou vázány smlouvou o mlčenlivosti nebo jsou pravidla o ochraně údajů ukotvena v jejich Obchodních podmínkách a všechny jejich poskytované služby jsou kompatibilní s nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, tedy GDPR.

(7) Pověřené osoby jsou povinny zajistit v co nejširší možné míře uplatnění práv subjektů údajů, zejména pak práva na přístup k osobním údajům, jejich opravu či doplnění a jejich výmaz. Pověřené osoby přijímají žádosti (ústně, písemně) k opravě či doplnění osobních údajů a přijímají žádosti o výmaz osobních údajů. Žádost o výmaz osobních údajů neprodleně vyřídí, nejpozději však do 15 dnů. Účetně bude Subjektu přiřazeno číslo. Pověřená osoba informuje žadatele o způsobu vyřízení žádosti.